هزینه ی پروتز ساق پا چقدر است؟

هزینه پروتز ساق پا چقدر است؟ آیا قصد انجام جراحی پروتز ساق پا را دارید، اما از قیمت آن آگاه نیستید. هدف ما از نگارش این مقاله شرح قیمت پروتز ساق و ران پا و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها می باشد. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.
آن دسته از آقایان و خانم هایی که در ناحیه ران و ساق پا دچار لاغری بیش از حد هستند، می توانند با استفاده از پروتز ساق و ران پا به حجیم و زیباتر کردن این اندام ها کمک نمایند. انجام جراحی پروتز ساق پا به افرادی که آرزوی داشتن پاهای خوش فرم دارند، توصیه می شود. در صورتی که شما نیز مایل به متعادل تر کردن و بهبود ظاهر پاهایتان هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

مجموعه تخصصی ارتوز و پروتز کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. با ما در ارتباط باشید

[custom_shortcode id=”2029″]

افزایش حجم ساق و ران پا با پروتز

بسیاری از افراد تصور می کنند که پاهایی لاغر و بیش از حد باریک دارند که منجر به عدم تناسب در بدن آن ها شده است. همچنین برخی از افراد با بیماری های مادرزادی از قبیل فلج اطفال یا چنبری، احساس ناخوشایندی را در ناحیه پاها دارند و همواره به دنبال افزایش حجم و تقویت ران و ساق پای خود می باشند تا تناسب طبیعی را در پاها ایجاد کرده و شکل ظاهری پاها را به حالت ایده آل بازگردانند به گونه ای که دیگر از پوشیدن لباس دلخواه خود به دلیل اعتماد به نفس پایین خودداری نکنند. این دسته از افراد با استفاده از پروتز ساق پا و پروتز ران، می توانند علاوه بر افزایش زیبایی پاها، نواحی آسیب دیده یا دچار مشکل را ترمیم کنند.
پیش از عمل جراحی ممکن است جراح به جهت انتخاب اندازه مناسب پروتز، آن را زیر لباستان قرار دهد تا به طور دقیق اندازه مناسب پروتز ساق و ران شما شبیه سازی شود. ممکن است نسبت به شرایط شما بیهوشی موضعی یا عمومی به کار گرفته شود و با ایجاد یک‌ شکاف در ساق پا، پروتز جایگزاری شود و پس از بستن شکاف ایجاد شده توسط بخیه، با گاز و پانسمان پوشیده شود که لازم است پانسمان ها به مدت یک هفته در محل جراحت باقی بمانند.

[custom_shortcode id=”2641″]

اقدامات لازم پیش از عمل جراحی ساق پا و پس از آن 

پیش و پس از جراحی پروتز ساق و ران پا، نیاز به رعایت مواردی می باشد که در این بخش به ذکر آن ها خواهیم پرداخت:

مراقبت های پیش از جراحی ساق و ران پا

  • متقاضیان بالای ۴۵ سال این جراحی یا افراد مبتلا به بیماری قلبی باید پیش از جراحی، آزمایش نوار قلب را انجام دهند. همچنین افراد با بیماری های خاص نیز باید تحت کنترل و بررسی متخصص قرار گیرند.
  • آزمایش هایی نظیر آزمایش خون و ادرار باید به طور معمول حدود ۱۰ روز قبل از جراحی انجام شوند.
  • در صورتی که به نوع بیماری خاص نظیر معلولیت و آلرژی مبتلا هستید، پیش از عمل پزشک معالج خود را مطلع کنید.
  • از خوردن داروهایی اعم از ناپروکسن، آسپرین، موترین، ادویل و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی ده روز پیش از جراحی خودداری نمایید. زیرا این داروها احتمال خونریزی و کبودی در حین عمل را افزایش می دهند.
  • از نیمه شب پیش از جراحی، از خوردن هر نوع غذا خودداری کنید. همچنین در صبح جراحی نیز از خوردن صبحانه و قهوه امتناع کنید و در صورتی که نیاز به مصرف دارو پیش از جراحی است، آن را با آب کم میل نمایید.
  • در روز عمل یک جفت کفش راحت و لباس گشاد به همراه داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید.

مراقبت های پس از جراحی ساق و ران پا

با وجود این که جراحی پروتز ساق و ران پا، یک فرآیند سرپایی می باشد، اما انجام برخی مراقبت ها پس از جراحی ضروری می باشد. قطعا شما بلافاصله پس از انجام این عمل، قادر به راه رفتن نبوده و نیاز به چند روزی استراحت دارید. همچنین بالا نگه داشتن پاها به مدت ۱۲ ساعت بعد از عمل نیز ضرورت دارد.
  • برای انجام امور روزمره خود و بازگشت به زندگی پیش از عمل، نیاز به ۳ هفته استراحت و مراقبت از پاها می باشد. در صورتی که قصد انجام ورزش را دارید، باید ۸ هفته پس از جراحی صبر کنید.
  • برای برداشتن پانسمان یک هفته بعد از جراحی اقدام نمایید و در صورت نیاز به مدت ۴ تا ۵ هفته از گن های فشرده ساز استفاده کنید.
  • از جمله عوارض احتمالی این جراحی، می توان به سروما، هماتوم، باقی ماندن جای زخم، سفت شدن بافت زخم و تغییراتی در احساس اشاره کرد که با انجام مراقبت های ذکر شده و انتخاب کلینیکی مناسب جهت تهیه پروتز و انجام این جراحی احتمال بروز این عوارض کاهش می یابد.

بیشتر بدانید: معرفی و شناخت اجزا و لوازم پروتز پا

پروتزی که در ران و ساق پا قرار می گیرد از چه جنسی می باشد؟ 

همان طور گفته شد یکی از بهترین روش های حجیم سازی ساق و ران پا، جراحی پروتز ساق و ران می باشد. اما سوالی که ذهن بسیاری از متقاضیان این روش را به خود درگیر کرده است، جنس این پروتزها می باشد. آیا قرار دادن این پروتزها در بدن، خطری را برای بیمار به همراه ندارد؟
معمولا پروتزهای به کار برده شده در ساق و ران پا از جنس سیلیکون می باشند که دارای سازگاری بالایی با بدن بوده و حتی در صورت باقی ماندن در پاها به مدت طولانی، هیچ گونه خطری را به همراه نداشته و مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. البته شایان به ذکر است که باید پروتزهایی با کیفیت بالا و مرغوب را از کلینیک های معتبر تهیه نمود تا استفاده از آن مشکلی را در فرد ایجاد نکند. با استفاده از پروتزهای سیلیکونی در ساق و ران پا، می توان به رویای دست یابی به پاهای خوش فرم و زیبا رسید. پس از مراجعه به کلینیک های تخصصی موجود در این زمینه، پزشک بر اساس نیاز بیمار و ساختار پای او، پروتز مناسب در اندازه و ابعاد مورد نیاز را طراحی و تولید خواهد کرد و سپس طی عمل جراحی در ناحیه مورد نظر قرار داده خواهد شد.
بهتر است بدانید که به جهت فرم دهی زیبا به ساق پاها، پروتز را در قسمت بالای عضلات ساق پا یا پایین آن قرار می دهند که این امر تاثیر چشمگیری بر افزایش اعتماد به نفس فرد خواهد داشت. آن دسته از افرادی که نگران باقی ماندن زخم ناشی از جراحی هستند، باید بدانند که جراح شکافی به اندازه 4 سانتی متر را در زیر زانو ایجاد می کند، به گونه ای که سایر افراد نمی توانند از وجود پروتز در پای بیمار مطلع شوند.

ماندگاری پروتز سیلیکونی در ساق پا 

در صورت انجام جراحی پروتز ساق و ران پا با استفاده از پروتز سیلیکونی نزد پزشک حاذق، نگران میزان ماندگاری آن نباشید، زیرا این پروتزها به مدت 10 الی 15 سال در پاهای شما باقی مانده و زیبایی را به پاهای شما هدیه می دهند. در ادامه به شرح چگونگی انتخاب بهترین جراح و کلینیک و همچنین قیمت پروتز ساق و ران پا خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین کلنیک و جراح پروتز ساق پا

از آن جایی که امروزه افراد به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند، برطرف نمودن عدم تناسب در پاها به یکی از مقوله های مهم و اساسی برای افراد تبدیل شده است. متقاضیان جراحی پروتز ساق پا همواره به دنبال یک جراح با تجربه و حاذق و یک کلینیک معتبر و با سابقه هستند تا بهترین نتیجه را از عمل خود حاصل نمایند. خوشبختانه امروزه کلنیک های بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند که یکی از بهترین آن ها کلینیک کاویان طب می باشد که با داشتن کادری مجرب و با سابقه در این زمینه خوش درخشیده است. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه از انتخاب پزشک و کلینیک مطمئن شویم که در ادامه نکاتی را ذکر کرده ایم تا با به کار گیری آن ها، با اطمینان کلینیک ما را انتخاب خواهید کرد. این موارد عبارتند از:

از بیماران کلینیک پرس و جو کنید

با وجود این که انجام جراحی پروتز ساق و ران پا هنوز در جامعه جا نیفتاده است، اما می توانید افرادی را پیدا کنید که این جراحی را انجام داده اند و از میزان رضایت آن ها مطلع شوید. خصوصا پرس و جو از میان بیماران این کلینیک، تصمیم گیری را به میزان بسیاری برای شما تسهیل خواهد کرد.

در سایت های معتبر اینترنتی جستجو کنید

خوشبختانه امروزه اکثریت پزشکان و کلینیک ها دارای سایت هستند و اطلاعات مفیدی را بر روی سایت خود قرار می دهند و همچنین امکان مشاهده نظرات بیماران در سایت ها وجود دارد که با کمک آن ها می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید و با اطمینان کلینیک و پزشک را انتخاب نمایید.

مراجعه حضوری به کلینیک

یکی از راه هایی که تصمیم گیری را برای بیماران تسهیل می کند، مراجعه حضوری به کلینیک های فعال در این زمینه می باشد. کلینیک کاویان طب برای راحتی در تصمیم گیری، امکان مشاوره رایگان را نیز برای بیماران فراهم کرده است که می توانید با آسودگی خاطر این کلینیک را انتخاب نمایید و پاهای زیبا و خوش فرمی داشته باشید. همچنین پیس از مراجعه به این کلینیک می توانید از هزینه پروتز ساق پا مطلع شوید.

قیمت پروتز ساق و ران پا در کلینیک های معتبر 

هزینه پروتز ساق پا را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد، زیرا ساختار پای هر فرد، میزان حجم دهی به پاها و مراقبت های لازم قبل و بعد از پروتز پا، نقش مهمی در تعیین قیمت پروتز ساق و ران پا دارند. از دیگر عوامل موثر بر هزینه پروتز ساق پا، کیفیت پروتز به کار برده شده و کلینیک انتخابی شما می باشد. هر چه از پروتزی با کیفیت بالا و ساخته شده با تکنولوژی های به روز دنیا استفاده کنید، ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید شد. کلینیک کاویان طب در کنار حفظ کیفیت پروتز، سعی در کاهش هزینه پروتز ساق پا دارد تا افراد پروتزی با کیفیت و با مناسب ترین هزینه را دریافت نمایند. در صورتی که می خواهید از قیمت دقیق پروتز پا مطلع شوید، به کارشناسان این مجموعه از طریق شماره 91008881-021 در ارتباط باشید تا پس از ارزیابی وضعیت پای شما، قیمت نهایی تعیین شود.

 

نتیجه نهایی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا ضمن معرفی روش جراحی پروتز ساق پا برای افرادی با ناهنجاری در ساق و ران پا، روش های انتخاب بهترین پزشک و کلینیک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با انتخاب بهترین کلینیک، نتیجه مورد نظر را از این جراحی دریافت نمایید. یکی از پرسش های رایج در این زمینه، قیمت پروتز ساق پا می باشد که در این مقاله عوامل تاثیر گذار بر قیمت را شرح دادیم تا هیچ گونه ابهامی در هنگام تصمیم گیری نداشته باشید. از آن جایی که ذکر قیمت دقیق پروتز به دلایلی که در این مطلب گفته شد امکان پذیر نمی باشد، می توانید با کارشناسان کلینیک کاویان طب تماس گرفته و پس از شرح نیازها و خواسته های خود، از قیمت پروتز ساق و ران پا مطلع شوید.

Leave a Comment