مرکز فروش کفش طبی مردانه، راهنمای خرید

بهترین مرکز فروش کفش طبی مردانه کجاست؟ از فواید کفش طبی مردانه مطلع هستید؟ بهترین کفش طبی مردانه و کفش طبی پسرانه چه ویژگی هایی دارند؟ اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تصور می کنید، کفش طبی تنها مناسب افرادی با درد کمر و پا می باشد، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. 

کفش هایی که شما به صورت روزمره و به مدت طولانی مورد استفاده قرار می دهید، نقش مهمی در سلامت کل بدن و پاهای شما دارند. بنابراین انتخاب کفش طبی مناسب و با کیفیت برای افرادی که روزانه مجبور به ایستادن با کفش به مدت طولانی هستند، توصیه می شود. با ما در این مطلب همراه باشید تا به شرح مزایای کفش طبی مردانه و تاثیر آن بر سلامت بدن بپردازیم. 

مرکز تخصصی ساخت کفش طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

کفش طبی مردانه

تاثیر کفش بر سلامت بدن و پاها 

پیش از هر چیز قصد داریم اثرات کفش طبی بر سلامت بدن را شرح دهیم تا از ضرورت استفاده از این کفش ها آگاه شوید. ایجاد مشکل یا اختلال در پاها، از کیفیت زندگی افراد کاسته و بسیاری از امور روزمره را تحت شعاع قرار خواهد داد. همچنین از آن جایی که بسیاری از افراد روزانه مدت زمان طولانی را روی پاها می ایستند، نباید از نقش مهم کفش بر سلامت بدن خود غافل شد. در ادامه به بررسی تاثیر کفش بر هر بخش بدن پرداخته ایم: 

[custom_shortcode id=”3594″]

تاثیر کفش طبی مردانه بر تعادل بدن

عدم برقراری تعادل به هنگام ایستادن و راه رفتن، عواقب بدی را به همراه خواهد داشت. همان طور که می دانید در هنگام راه رفتن، ستون فقرات، گردن، زانو، لگن، مچ پا به پاها و نهایتا به کفش تکیه کرده تا وزن را به صورت یکنواخت میان قسمت های مختلف بدن تقسیم نمایند و به حفظ تعادل در بدن کمک کنند. در صورت مناسب بودن کفش، ضمن برقراری تعادل در بدن از اعضای بدن حمایت شده، اما در غیر این صورت علاوه بر عدم پشتیبانی از تعادل اندام ها، فرد با دردهای مفاصل نیز مواجه خواهد شد. 

تاثیر کفش طبی مردانه بر سلامت قلب 

شاید هیچ گاه به گوشتان نخورده باشد که کفش بر سلامت قلب نیز اثر خواهد گذاشت؛ اما باید بدانید که کفش مناسب نیز یکی از مواردی است که بر قلب و سلامت آن اثر گذار خواهد بود. از آن جایی که قسمتی از پاها در جریان خون بدن نقش اساسی دارند، پوشیدن کفش های غیر استاندارد و نا مناسب بر جریان خون بدن اپر منفی خواهد گذاشت که این امر زمینه ساز ناراحتی های قلبی خواهد شد. شایان به ذکر است که با استفاده از کفش های طبی مردانه، پسرانه یا زنانه، می توان سلامتی فرد را باز گرداند و به بهبود اختلالات جریان خون و ناراحتی های قلبی کمک کرد. 

[custom_shortcode id=”1850″]

تاثیر کفش طبی مردانه بر دردهای عضلانی 

همان گونه که ذکر شد، کفش مناسب بر سلامت کل بدن اثر گذار خواهد بود به گونه ای که استفاده از کفش های نا مناسب و غیر استاندارد عضلات ران، ساق، کمر، لگن، گردن و ستون فقرات را تحت تاثیر قرار داده و سبب بروز درد در این نواحی می شود و بر عکس آن تهیه کفش طبی پسرانه یا مردانه از بروز این دردها پیشگیری خواهد کرد. 

تاثیر کفش طبی مردانه بر تناسب وزن 

قطعا پاهای آسیب دیده و تحت فشار سبب کاهش تحرک و فعالیت شده که این امر در طولانی مدت منجر به کاهش شادابی، بی تحرکی و در نتیجه به هم خوردن تناسب اندام خواهد شد. 

[custom_shortcode id=”2065″]

عوارض پوشیدن کفش نامناسب 

پوشیدن کفش های نامناسب عوارض زیان باری را به همراه خواهد داشت که از جمله آن ها، می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • کج شدن شست پا 
  • درد در پاشنه و به طور کلی پاها 
  • بدشکلی انگشتان پا 
  • ایجاد زخم پا در بیماران دیابتی 
  • میخچه، پینه و تاول 
  • ورم در ناحیه مچ پا 
  • فرو رفتن ناخن در گوشت 

قطعا عوض کردن کفش ها و پوشیدن کفش های طبی مردانه و زنانه، بسیار راحت تر از درمان عارضه های ذکر شده در بالا می باشد. انتخاب با شما است که به حفظ سلامت خود کمک کنید یا سبب ایجاد این عوارض شوید. 

[custom_shortcode id=”2000″]

مزایای پوشیدن کفش طبی پسرانه 

با وجود این که پوشیدن کفش های طبی بیشتر میان افراد مسن و افرادی با مشکلات خاص در پاها رایج است، اما تهیه کفش های طبی به همه افراد توصیه می شود. از آن جایی که پاها، زیر بنا و بنیاد کل بدن به حساب می آیند، ایجاد هر گونه مشکل در آن بر سلامت کل بدن اپر منفی خواهد گذاشت. در این بخش به شرح مزایای کفش های طبی مردانه پرداخته ایم: 

محافظت از پا 

در صورت عدم محافظت کافی از پا، عارضه های متعددی از جمله کف پای صاف، پلانتار فاشئیت و … سلامت پاها را تهدید می کنند. با پیشرفت این عارضه ها علاوه بر ایجاد محدودیت های حرکتی، درد و ناراحتی در پاها تشدید خواهد شد. بنابراین باید کفشی را انتخاب کرد که ضمن محافظت از قوس کف پا، از کل ساختار پا نیز محافظت کرده و از تشدید علائم و درد پیشگیری نماید. استفاده مداوم از کفش های طبی مردانه و پسرانه، نقش مهمی را در بهبود دردهای پا ایفا خواهند کرد. 

افرایش جریان خون 

یکی از مشکلاتی که بیماران دچار نوروپاتی دیابتی با آن دست و پنجه نرم می کنند، عدم احساس درد در پاها می باشد. عدم درمان این عارضه، مشکلات جدی را به همراه خواهد داشت. کفش های طبی با داشتن فضای کافی برای حرکت، به بهبود جریان خون در پای این بیماران کمک کرده و دردهای عصبی ناشی از نوروپاتی دیابتی را کاهش خواهند داد.

کاهش درد پا

از آن جایی که اکثریت افراد روزانه به مدت طولانی ایستاده یا راه می روند، پوشیدن کفش های نامناسب، درد پا را در این افراد تشدید خواهد کرد که بهترین روش به جهت جلوگیری از این دردها و حمایت از پاها، پوشیدن کفش های طبی می باشد. 

بهبود توانایی حرکتی

یکی از چالش هایی که افراد مبتلا به پا درد با آن مواجه اند، کاهش توانایی حرکتی می باشد. عوامل مختلفی نظیر بونیون، خارپاشنه، کف پای صاف، پلانتار فاشئیت و انگشت چکشی منجر به درد پا در هنگام راه رفتن خواهند شد که در نتیجه محدودیت های حرکتی را به همراه دارند. استفاده از کفش های طبی با حفاظت از پاشنه و رفع مشکلات مربوط به پا سبب تحرک آسان تر و بهبود کیفیت زندگی افراد شده است. 

بهبودی عارضه های پا 

از جمله رایج ترین مشکلاتی که افراد در پاهای خود با آن مواجه اند، عدم تراز پاها و عارضه های مرتبط با قوس کف پا می باشد که سبب اختلال و درد در هنگام راه رفتن خواهند شد. تهیه کفش های طبی و پوشیدن آن ها، ضمن پیشگیری از آسیب دیدگی بیشتر، به درمان این عارضه ها نیز کمک خواهند کرد. 

[custom_shortcode id=”3551″]

در هنگام خرید کفش مردانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اکنون که با مزایای کفش طبی مردانه و‌ کفش طبی پسرانه و تاثیر آن ها بر سلامت بدن آشنا شدید، قصد داریم نکاتی را شرح دهیم تا در هنگام خرید کفش طبی مردانه، آن ها را مد نظر قرار داده و کفشی کاملا مناسب با فرم و عارضه های موجود در پا را تهیه نمایید:

سایز و اندازه کفش

کفش طبی باید کاملا اندازه باشد، زیرا بیش از حد تنگ بودن آن سبب اختلال در خونرسانی پاها و وارد آوردن فشار به پا و در مواردی ایجاد زخم در پا می شود. قسمت جلویی کفش باید دارای فضای کافی باشد تا از ضربات وارد آمده به پا محافظت کند. 

جنس رویه کفش طبی 

جنس رویه کفش طبی باید به گونه باشد که به راحتی سرما و گرما را انتقال دهد که معمولا از جنس چرم استفاده می شود. 

کفی کفش

از دیگر ویژگی هایی که باید کفش طبی مردانه از آن برخوردار باشد، کفی قابل تعویض است. بنابراین در هنگام خرید کفش طبی پسرانه یا مردانه به قابل تعویض بودن کفی توجه کنید. داشتن این ویژگی در کفش، به فرد کمک می کند تا در صورت ورم کردن پاها، کفی را عوض کرده و فضای کافی را برای پا ایجاد کند. 

[custom_shortcode id=”2132″]

کفش طبی پسرانه

قیمت کفش طبی مردانه 

پرسش مهمی که افراد قبل از خرید کفش طبی مردانه و پسرانه با آن مواجه اند، قیمت کفش های طبی می باشد. در پاسخ به این دسته از افراد باید گفت که عوامل متعددی در تعیین قیمت کفش های طبی دخیل هستند که از جمله آن ها می توان به متریال به کار برده شده در ساخت کفش، فرم و مشکلات موجود در پای فرد، کلینیک سازنده کفش طبی و … اشاره نمود. بنابراین قیمت این کفش ها را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد، بلکه پس از مراجعه به کلینیک ارتوپدی و سفارش کفش طبی مورد نیاز خود، کارشناسان قادر به برآورد کفش طبی مورد نظر شما خواهند بود. 

تهیه کفش طبی پسرانه 

با وجود این که کفش های طبی را می توان به صورت آماده با قیمت های پایین تر از مراکز خرید تهیه نمود، اما باید بدانید که این کفش ها ممکن است برای اختلالات موجود در پای شما مناسب نباشد. بنابراین باید جهت تهیه کفش طبی مردانه و پسرانه مناسب پای خود به کلینیک های ارتوپدی موجود در این زمینه که یکی از بهترین آن ها کلینیک کاویان طب می باشد مراجعه نمایید و کفش طبی مردانه را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید. 

[custom_shortcode id=”2065″]

نتیجه نهایی 

جهت حفظ سلامت پاها، تهیه کفش های طبی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین خرید کفش طبی مردانه و ‌‌پسرانه علاوه بر افراد دچار عارضه هایی نظیر صافی کف پا، بونیون، خار پاشنه، انگشت چکشی و … به سایر افراد نیز توصیه می شود. در صورتی که به سلامت بدن و پاهای خود اهمیت می دهید، می توانید کفش طبی مورد نیاز خود را از کلینیک کاویان طب تهیه نمایید و به درمان مشکلات و اختلالات موجود در پای خود کمک کنید. 

Leave a Comment