مرکز فروش کفش طبی زنانه

پوشیدن کفش طبی زنانه چه تاثیری بر سلامت بدن دارد؟ به هنگام خرید کفش طبی دخترانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ در این مطلب ضمن پاسخ به پرسش های ذکر شده، بهترین مرکز فروش کفش طبی زنانه را نیز معرفی خواهیم کرد. 

اغلب افراد تصور می کنند که کفش های طبی همانند گذشته تنها در مدل های محدودی طراحی و تولید می شود و به همین جهت از خرید و پوشیدن آن ها امتناع می کنند؛ در حالی که امروزه پیشرفت های محسوسی در طراحی این کفش ها صورت گرفته و شاهد کفش های طبی زیبا با مزایای بسیاری برای بدن هستیم. 

مرکز تخصصی ساخت کفش طبی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

کفش طبی زنانه

کفش طبی چه تاثیری بر سلامت بدن دارد؟

همانند یک خانه که به جهت حفظ ساختار به پایه و ستون نیاز دارد، وظیفه حمایت از بدن و حفظ ساختار آن نیز به عهده پاها می باشد. با توجه به موارد ذکر شده، انتخاب کفش مناسب نقش مهمی را در محافظت از پاها و پشتیبانی از وزن بدن ایفا می کند.

پوشیدن کفش های غیر استاندارد و نامناسب علاوه بر آسیب رساندن به پا، بر سلامت زانوها، گردن، پشت و باسن نیز اثر منفی خواهد گذاشت. بنابراین فریب کفش هایی با ظاهر آراسته و باطن خشن را نخورید و سلامت پاها را در الویت قرار دهید. 

[custom_shortcode id=”3594″]

چرا باید کفش طبی زنانه با کیفیت بپوشیم؟ 

استفاده از کفش های طبی زنانه و دخترانه باکیفیت علاوه بر ایجاد راحتی در پا و بدن فرد، به بهبود سلامتی نیز کمک شایانی خواهد کرد. از آن جایی که پاها متحمل وزن بدن در طول روز هستند، انتخاب کفش های طبی باکیفیت بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از متریال طبیعی که در ساخت کفش طبی به کار برده می شود، چرم می باشد که ضمن تنظیم رطوبت پا و دارا بودن قابلیت تنفس، از تکثیر قارچ و باکتری پیشگیری می کند. در زیر ویژگی کفش های طبی زنانه چرم را شرح خواهیم داد: 

تنظیم رطوبت پا 

از آن جایی که افراد شاغل ناچار به قرار دادن پا درون کفش در طول روز هستند، عدم تهویه مناسب درون کفش سبب آسیب دیدگی پا می شود. همان گونه که در بالا ذکر شد، چرم مرغوب قابلیت تنفس و جذب رطوبت را دارد. این ویژگی نه تنها به حفظ سلامت بدن کمک کرده، بلکه موجب کاهش واکنش های آلرژیک و خطر عفونت می شود. 

جلوگیری از بوی بد پا 

پوشیدن کفش های نامناسب و ساخته شده از مواد مصنوعی، سبب تکثیر باکتری و قارچ و در نتیجه بوی بد در پا می شود. بنابراین تهیه کفش طبی زنانه با کیفیت بالا و ساخته شده از متریال مرغوب از بروز موارد ذکر شده پیشگیری خواهد کرد. 

صرفه جویی در هزینه 

تهیه کفش های طبی و باکیفیت، دوام بیشتری خواهند داشت و در نتیجه نیاز به خرید مداوم کفش نمی باشد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه خواهد شد.

[custom_shortcode id=”2065″]

کفش های طبی زنانه و دخترانه باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟ 

در ادامه مهم ترین خصوصیاتی که کفش های طبی باید دارا باشند را شرح داده ایم: 

پنجه پهن با ارتفاع 

یکی از مهم ترین قسمت هر کفش، پنجه آن می باشد، زیرا کم بودن عرض یا ارتفاع پنجه، اختلالات زیادی را به همراه خواهد داشت. بنابراین کفش طبی باید دارای فضای کافی در پنجه کفش باشد. 

کفی قابل تعویض 

با کفی قابل تعویض می توان به هنگام ورم کردن پا، حجم کفش را زیاد کرد. همچنین با استفاده از این کفی ها، می توان رطوبت پا را کاهش داد و از ابتلا به بیماری های قارچی جلوگیری نمود. 

پاشنه مناسب 

از دیگر خصوصیات مهم کفش های طبی دخترانه و زنانه، دارا بودن پاشنه مناسب می باشد، زیرا کفش هایی با پاشنه بسیار بلند یا خیلی کوتاه، هر دو مضر بوده و عوارضی را به همراه خواهد داشت. به همین جهت کفش های طبی زنانه پاشنه ای حدود 1.5 تا 3 سانتی متر را دارا می باشند.

یقه و زبانی نرم 

یقه کفش در اطراف مچ پا و زبانی کفش زیر بندهای کفش قرار دارند که باید این دو قسمت به جهت وارد شدن فشار کمتر به پوست از پاها و بالشتک های نرم ساخته شوند. 

پشتی محکم و سفت 

پشتی کفش در پشت پاشنه پا باید سفت و ‌محکم باشد. به جهت امتحان کردن آن به هنگام خرید با شست روی قسمت پشتی فشار آورده و در صورتی که آن ناحیه فرو ‌نرود، کفش دارای پشتی محکمی خواهد بود. 

سطح داخلی یکنواخت

وجود سطح یکنواخت درون کفش طبی زنانه و ‌دخترانه موجب فشار کمتری به پوست شده، در نتیجه باید در هنگام خرید از وجود سطح یکنواخت و قوس های نرم در کفش اطمینان حاصل نمایید. 

کفی هماهنگ با قوس کف پا 

هماهنگی کفی کفش با قوس کف پا اهمیت بالایی دارد، بنابراین باید کفش طبی را انتخاب کنید که کفی آن در قسمت داخلی و میانی کمی برجسته بوده و وزن بدن به خوبی بر تمام سطح آن توزیع شود. 

تهویه مناسب کفش 

از آن جایی که عرق کردن پا درون کفش سبب ایجاد قارچ و باکتری در پاها خواهد شد، جنس رویه کفش باید به گونه ای باشد که از تهویه مناسبی برخوردار باشد. 

[custom_shortcode id=”2000″]

چه افرادی به کفش طبی نیاز دارند؟ 

استفاده از کفش های طبی، کمک شایانی به رفع مشکلاتی نظیر پا درد، زانو درد، درد پایین کمر و … خواهد کرد. پوشیدن این کفش ها ضمن حمایت از قوس کف پاها، به کاهش فشار وارده بر نواحی خاصی از پا کمک می کند. در ادامه موارد استفاده از کفش طبی زنانه و دخترانه را مطرح کرده ایم: 

کمر درد و پا درد 

عوامل زیادی از قبیل عدم تحرک، ورزش نکردن، وضعیت نامناسب بدن و پوشیدن کفش غیر استاندارد، سبب کمر درد و پا درد می شوند. از آن جایی که پاها تکیه گاه بدن می باشند، پوشیدن کفش نامناسب، علاوه بر آسیب به پاها و ایجاد درد در پا، کمر درد را نیز به همراه خواهند داشت که به کمک کفش طبی زنانه و دخترانه، می توان از ایجاد این عوارض جلوگیری نمود.

البته لازم به ذکر است که این کفش های طبی بیشتر به جهت پیشگیری از کمر درد و پا درد مورد استفاده قرار می گیرند. 

صافی کف پا 

صافی کف پا یا عدم وجود قوس در کف پا مشکلات زیادی از قبیل درد زانو، انحراف مچ پا، درد کمر و … را به همراه خواهد داشت. یکی از آسان ترین روش های درمان این عارضه، تهیه کفش طبی می باشد، زیرا این کفش ها به خوبی با ساختار کف پا هماهنگ شده و به اصلاح حرکت پا و مشکلات آن کمک خواهند کرد.

دیابت

بیماری دیابت یا قند خون بالا، سبب گردش خون ضعیف در پاها و در نتیجه آسیب دیدگی عصب ها و ایجاد زخم در پاها خواهد شد. پوشیدن کفش های نامناسب در این بیماران سبب افزایش خطر بروز مشکلات پا و تشدید عوارض ذکر شده خواهد شد.

بنابراین پوشیدن کفش های طبی و مناسب سبب کاهش ضربه و ساییدگی پا و محدود کردن حرکات مفاصل، کاهش التهاب و تسکین درد می شود.

خار پاشنه

گاهی اوقات فشار نامناسب روی پاها، عارضه خار پاشنه را ایجاد خواهد کرد که با استفاده از کفش طبی مخصوص خار پاشنه می توان آن را درمان کرد.

از ویژگی های کفش طبی مخصوص خار پاشنه، می توان به دفع فشار وارد شده به پا و حمایت از کف پای بیمار اشاره نمود. 

فاشیا کف پا 

از شایع ترین علل درد پاشنه پا، می توان فاشیای کف پا را نام برد که عدم درمان آن، آسیب های جدی را در پای فرد ایجاد خواهد کرد. کفش های مناسب فاشیای کف پا، ضمن درمان وضعیت بیمار، کمک شایانی به بهبود سطح راحتی بیمار خواهند کرد. 

بونیون 

بدشکلی انگشت شست پا یا بونیون، به طور معمول به دلیل پوشیدن کفش های نامناسب بروز کرده و اغلب با درد همراه است. پوشیدن کفش طبی زنانه علاوه بر درمان این عارضه، از ایجاد آن نیز پیشگیری خواهد کرد.

استفاده از کفش های طبی همچنین به افرادی که دچار تورم در ناحیه مچ یا کف پا هستند و پس از جراحی پا توصیه می شود.

 

[custom_shortcode id=”3551″]

تفاوت کفش طبی دخترانه و کفش معمولی 

در نگاه اول شاید متوجه تفاوت کفش طبی دخترانه و زنانه با کفش های معمولی نشوید، اما کفش های طبی دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد بوده که آن ها را از کفش های معمولی متمایز می کند. در زیر به شرح برخی از تفاوت های این دو کفش پرداخته ایم: 

فضای بیشتر 

از آن جایی که برخی از افراد دچار عارضه هایی در پا هستند، نیاز به فضای بیشتری در ناحیه جلوی کفش دارند و به همین جهت ملزم به تهیه کفش های متفاوت از کفش های معمولی با سایزهای یکسان می باشند. بنابراین بهترین گزینه برای این دسته از افراد، تهیه کفش های طبی دخترانه یا پسرانه سفارشی می باشد. 

پاشنه مناسب 

پاشنه کفش های طبی به گونه ای طراحی می شوند که ضمن محافظت از پاشنه پا، حالت مناسبی را به هنگام راه رفتن داشته باشند و منجر به وارد آمدن فشار کمتر به کف پا شوند؛ در صورتی که در کفش های معمولی به این موارد توجه نشده و معمولا تنها جنبه زیبایی کفش در نظر گرفته می شود. 

جلوگیری از ساییدگی کفش 

اغلب کفش های معمولی زودتر از کفش های طبی دچار ساییدگی می شوند؛ به همین جهت با تهیه کفش طبی زنانه علاوه بر اصلاح نحوه راه رفتن، از ساییدگی کفش جلوگیری نمایید. 

ساختار خاص

کفش های طبی با ساختار منحصر به فرد خود، راه رفتن را برای افراد راحت تر کرده و از بروز هر گونه بیماری و مشکل در پا پیشگیری خواهد کرد. در صورتی که کفش های معمولی فاقد این ویژگی ها می باشند. 

[custom_shortcode id=”1852″]

کفش طبی زنانه

تهیه کفش طبی زنلنه از بهترین کلینیک ارتوپدی 

پوشیدن کفش های نامناسب سبب بروز مشکل در پای بسیاری از افراد شده است. میخچه، پینه پا، بونیون و … از جمله اختلالات دردناکی است که به دلیل استفاده از کفش های غیر استاندارد و تنگ بروز می کند.

به جهت کاهش این عارضه، تهیه کفش طبی دخترانه و زنانه از کلینیک های ارتوپدی معتبر نظیر کلینیک کاویان طب توصیه می شود. با سفارش کفی طبی مورد نیاز خود به این کلینیک، سلامت را به پاهای خود هدیه دهید و راه رفتن متفاوت را تجربه نمایید. 

[custom_shortcode id=”2134″]

نتیجه نهایی 

تهیه کفش طبی به همه افراد خصوصا افرادی که با بیماری های پا از قبیل خار پاشنه، دیابت، صافی کف پا و … دست و پنجه نرم می کنند توصیه می شود.

کفش طبی زنانه و دخترانه باید از ویژگی های خاصی نظیر پشتی محکم و سفت، پنجه پهن، پاشنه مناسب و تهویه مناسب کفش برخوردار باشد که با تهیه آن ها از کلینیک کاویان طب، می توانید از تمامی ویژگی های مذکور بهره مند شوید.

مجموعه تخصصی ساخت کفش طبی سفارشی کاویان کلینیک با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع اعضاء مصنوعی و کمک حرکتی همراه شما عزیزان خواهد بود. برای مشاوره رایگان با شماره 91008881 -021 در ارتباط باشید. جهت ردیابی مشکلات ارتوپدی، گزینش بهترین راه درمان، اسکن کف پا و سفارش و ساخت انواع کفی طبی با ما در ارتباط باشید.

Leave a Comment